Nieuws

Aanvaller Malik De Drie kiest voor OLSA

14-05-2025

TRANSFERNIEUWS - MALIK DE DRIE  MAAKT DE OVERSTAP VAN 1ste AMATEUR KFC MERELBEKE NAAR OLSA BRAKEL.

Ook Malik De Drie heeft zin in het Let’s G(R)O(W) project van Olsa. 
De razendsnelle en dribbelvaardige aanvaller zal volgend seizoen onder andere samenspelen met onze Yohen Tangala, zijn teamgenoot afgelopen seizoen bij KFC Merelbeke en ‘tonton’ Arnaud Yoka die bij Olsa een nieuw contract tekende.

We zijn ervan overtuigd dat Malik met zijn flitsende acties en scorend vermogen de Olsa fans hun 💛🖤 hart weet te veroveren. 

Reeds meerdere seizoenen staat hij bekend als een vaste waarde op positie 9 in 1ste en 2de amateur. 

Malik, we heten jou van 💛🖤  welkom aan de Parkweg en wensen je te bedanken voor het vertrouwen in Olsa en zijn werking! 

💛🖤 Let’s G(R)O(W) because in YOU(TH) we TRUST 💛🖤